duminică, 4 decembrie 2011

Raspunsuri!


O perspectiva biblica asupra lumii urbane..
sunt constient de faptul ca Dumnezeu nu scrie foi albe si vaste ale vietii noastre..
suntem departe de a fi si de-aintelege
de a percepe totul ca un mit aspru ce se pierde-n ganduri albe cu inteles abstract
Decizii clare si lucide..
incep sa-nteleg firul intamplarilor
suntem impreuna, dar nu e de-ajuns
tu si eu...
alfa si omega
nu avem nimic decat o simpla concordanta de intalniri nonsens si sentimente spulberate..
Cuplu?
Relatie?
doua cuvinte simple ce le putem gasi in limbajul nostru macabru si abstract
nu intelegi?
gandurile tale sincere si blande...
privind spre multimile barurilor ce simt fericirea..
gasind motive plauzibile de scuza banala ce te-mpinge sa crezi in ceva
Oare chiar atat de orbi putem fi?
bantuind strazi timpurii-n orase cu lumini ce ard necontenit..
tind sa cred in complexul abstract..
gandindu-ma la raspunsuri nonsens ce tin de visul meu aparte
Am ajuns prea tarziu?
crud complex cu trecut devastator si trist
imi pare rau..
am sa termin acum acest mit elcucidat de goluri umplute cu nimic
e prea mult..stiu!
E tarziu...am sa plec, caci cadranul timpuriu si sumbru al sufletului meu indica zero..
Nu mai pot sa te mint..
pana nu e prea tarziu!
Ajunge..sper sa ma-intelegi!

Un comentariu:

S spunea...

nici coerent,nici abstract,nici complex, nici romantic